logo

Pilne Opieka zdrowotna w okresie epidemii. Teleporady lekarza rodzinnego i lekarza specjalisty, gdzie leczyć bolący ząb Stan epidemii - dodatkowe ograniczenia w kontaktach z OW w Szczecinie i Koszalinie Telefoniczna Informacja Pacjenta 800-190-590 - tu uzyskasz informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem Co musisz wiedzieć o koronawirusie. Podstawowe środki ochronne przeciwko koronawirusowi wywołującemu COVID-19 Zamknij

Dla pacjenta

Drukuj

Dla pacjenta

Podsumowanie akcji NFZ bliżej pacjenta - w Szpitalu Rejonowym w Nowogardzie

07.09.2017

Przez stanowisko informacyjne Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ w nowogardzkim szpitalu przewinęło się parędziesiąt osób: byli to zarówno pacjenci, jak i pracownicy służby zdrowia. Pytania dotyczyły zasad korzystania z programu bezpłatnych  leków dla seniorów; w jaki sposób zmieni się  organizacja opieki nad pacjentami od 1 października; co to znaczy przypadek pilny;  co w praktyce oznacza przywilej korzystania poza kolejnością ze świadczeń opieki zdrowotnej dla kobiet  w ciąży i osób represjonowanych; czy i kiedy można otrzymać  w aptece tańszy zamiennik leku. Stanowisko odwiedził również burmistrz Nowogardu, Robert Czapla (szpital należy do gminy; obecnie jest to jedyny w województwie zachodniopomorskim szpital w takiej formie właścicielskiej).
Powodzeniem cieszyły się informatory Jak i gdzie się leczyć, poradniki dla kobiet w ciąży i przyszłych rodziców, teczki na dokumentację medyczną, ulotki z zasadami korzystania z programu bezpłatnych leków dla seniorów 75+.    

Biuro Prasowe ZOW NFZ

Wszystkie aktualności