logo

Dla pacjenta

Drukuj

Dla pacjenta

Obsługa telefoniczna w Zachodniopomorskim Oddziale NFZ

03.11.2016

Aktualizacja - 23.08.2018

Bezpłatny telefon 800 804 016

czynny w dni powszednie w godz. 8-16, w środę 8-18

  • Gdzie się leczyć?
  • Kolejka medyczna

Całodobowa infolinia ZOW NFZ

czynna przez cały rok, we wszystkie dni, także świąteczne, 24h 

  • 801 00 22 72 - dla telefonów stacjonarnych
  • 91 881 99 72 - dla telefonów komórkowych
  • + 48 91 881 99 72 - dla telefonów z zagranicy  

Infolinia obsługiwana jest przez
- pracowników ZOW NFZ - od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-16.00
- pracowników firmy zewnętrznej - całodobowo - w zakresie podstawowych informacji
Koszt połączenia - jak za połączenie lokalne, według cennika danego operatora

Obsługa spraw przez pracowników ZOW NFZ

w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-16.00

  • 91 425 11 32 Ubezpieczenie w NFZ, EKUZ, ZIP; e-mail: ekuz@nfz-szczecin.pl
    91 425 11 32 (Szczecin); 94 346 52 28 (Koszalin); 91 425 72 99 (Pyrzyce) Ubezpieczenie dobrowolne
  • 91 425 11 51 Leczenie uzdrowiskowe; e-mail: uzdrowiska@nfz-szczecin.pl
  • 91 425 11 52 Potwierdzanie zleceń na wyroby medyczne; e-mail: przedmioty@nfz-szczecin.pl
  • 91 425 10 50 Skargi i wnioski; e-mail: skargi.wnioski@nfz-szczecin.pl                         
  • 91 425 10 52 Pakiet onkologiczny
  • 91 425 10 13 Formularze oraz sprawy w ramach UE i EFTA
  • 91 425 11 34 Recepty refundowane
  • 91 425 11 85 Dyrektywa transgraniczna, zasady; e-mail: dyrektywa-pytania@nfz-szczecin.pl
  • 91 425 10 99 Recepty transgraniczne; e-mail:dyrektywa-leki@nfz-szczecin.pl
  • 91 425 11 84 Sprawy ewidencji ubezpieczonych (kierownik Sekcji)
  • 91 425 11 37 Sprawy postępowań administracyjnych (kierownik sekcji)

Zobacz także

W ramach całodobowej infolinii ZOW NFZ dostępne jest

  • odsłuchanie nagranych, podstawowych informacji
  • połączenie z całodobową Infolinią obsługiwaną przez zewnętrzną firmę (w menu głównym - wybierz 9)
  • połączenie telefoniczne z pracownikami ZOW NFZ

Menu główne Infolinii

Sprawy do załatwienia w NFZ 
  1.1. Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego, EKUZ
  1.2. Zintegrowany Informator Pacjenta, ZIP
  1.3. Ubezpieczenie dobrowolne
  1.4. Leczenie uzdrowiskowe
  1.5. Rejestracja wniosków na zaopatrzenie w refundowane wyroby medyczne
  1.6. Przyjmowanie skarg i wniosków
  1.7. Całodobowa informacja Gdzie się leczyć
  1.8. Obsługa formularzy unijnych
  1.9. Wykaz leków refundowanych

 

Wszystkie aktualności