logo

Dla pacjenta

Drukuj

Dla pacjenta

Obsługa telefoniczna w Zachodniopomorskim Oddziale NFZ

03.11.2016

Całodobowa infolinia ZOW NFZ

  • 801 00 22 72 - dla telefonów stacjonarnych
  • 91 881 99 72 - dla telefonów komórkowych
  • + 48 91 881 99 72 - dla telefonów zza granicy  

Infolinia obsługiwana jest przez
- pracowników ZOW NFZ - od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-16.00, w środy 8.00-18.00
- pracowników firmy zewnętrznej - całodobowo - w zakresie podstawowych informacji
Koszt połączenia - jak za połączenie lokalne, według cennika danego operatora

Obsługa spraw przez pracowników ZOW NFZ
w dni powszednie, od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00-16.00

Zobacz także

W ramach całodobowej infolinii ZOW NFZ dostępne jest

  • odsłuchanie nagranych, podstawowych informacji
  • połączenie z centralką telefoniczną ZOW NFZ (w menu głównym - wybierz 8)
  • połączenie z całodobową Infolinią obsługiwaną przez zewnętrzną firmę (w menu głównym - wybierz 9)
  • połączenie telefoniczne z pracownikami ZOW NFZ

Menu główne

  1. Sprawy do załatwienia w NFZ (wybierz 1)
      1.1. Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego, EKUZ
      1.2. Zintegrowany Informator Pacjenta, ZIP
      1.3. Ubezpieczenie dobrowolne
      1.4. Leczenie uzdrowiskowe
      1.5. Rejestracja wniosków na zaopatrzenie w refundowane wyroby medyczne
      1.6. Przyjmowanie skarg i wniosków
      1.7. Całodobowa informacja Gdzie się leczyć
      1.8. Obsługa formularzy unijnych
      1.9. Wykaz leków refundowanych
  2. Jak do nas trafić (wybierz 2)
    (siedziba w Szczecinie, delegatura w Koszalinie oraz punkt obsługi w Pyrzycach)
  3. Godziny otwarcia (wybierz 3)
  4. Nocna i świąteczna opieka zdrowotna (wybierz 4)
      4.1. Zasady korzystania z nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej
      4.2. Adresy przychodni dyżurnych
  5. Pomoc w nagłych przypadkach (wybierz 5)
      5.1. Zasady korzystania z pomocy
      5.2. Kiedy wezwać pogotowie ratunkowe
      5.3. Szpitalne Izby przyjęć
      5.4 Oddziały ginekologiczno-położnicze
      5.5. Szpitalne Oddziały Ratunkowe
      5.6. Stomatologiczna pomoc doraźna
  6. Kolejka medyczna (wybierz 6)
    Nagrany komunikat: W dni powszednie od poniedziałku do piątku w godz. od 8 do16 a w środy od 8-18 czynna jest bezpłatna infolinia Zachodniopomorskiego Oddziału Funduszu o czasie oczekiwania na świadczenia zdrowotne. Prosimy rozłączyć się i zadzwonić pod bezpłatny numer telefonu 800 804 016.
  7. Leki refundowane (wybierz 7)
    Połączenie z pracownikiem Wydziału Gospodarki Lekami ZOW NFZ           
  8. Centralka telefoniczna Oddziału (wybierz 8)
  9. Całodobowa informacja (wybierz 9)

 

Wszystkie aktualności