logo

Pilne Dbaj o bezpieczeństwo własne i otoczenia: #maskujSię, trzymaj dystans, myj ręce Jedziesz do uzdrowiska? Zadzwoń w dwa miejsca! A potem zrób test - nie wcześniej, niż 6 dni przed rozpoczęciem turnusu! Opieka zdrowotna w okresie epidemii. Teleporady lekarza rodzinnego i lekarza specjalisty, gdzie leczyć bolący ząb Stan epidemii - dodatkowe ograniczenia w kontaktach z OW w Szczecinie i Koszalinie Zamknij

Nasz oddział NFZ

Drukuj

Bez barier

Aktualizacja informacji z dnia 25.09.2015

Deklaracja dostępności - otwórz link >>>


Szczecin

Obsługa ubezpieczonych odbywa się w Sali Obsługi Klienta, na poziomie pierwszego piętra, na prawo od wejścia głównego.
Do wejścia głównego prowadzą zewnętrzne schody, od ulicy Arkońskiej oraz podjazd dla wózków (w okresie epidemii Klienci nie mają dostępu do windy).

Podjazd dla wózków

Podjazd. Podjazd dla wózków prowadzi do Sali Obsługi Klienta.
Podjazd znajduje się po lewej stronie budynku, obok zewnętrznych schodów.

Parking dla niepełnosprawnych

Parking. Parking z oznakowanymi miejscami dla niepełnosprawnych znajduje się przed budynkiem.
Samochody można parkować także za budynkiem.

Winda

Uwaga! W okresie epidemii, P.T. Klienci nie mają dostępu do windy.
Winda
. Wejście do windy jest z przodu budynku, pod tarasem, na poziomie ulicy. Obok drzwi wejściowych (tzw. ewakuacyjnych) jest dzwonek, którym osoba potrzebująca pomocy może przywołać pracowników ochrony. Winda znajduje się na wprost drzwi wejściowych. Poziom ulicy oznaczony jest w windzie, jako -1. Aby dostać się do sal obsługi ubezpieczonych, należy w windzie wcisnąć przycisk 0. Między poziomem 0, a salami obsługi są cztery stopnie w dół. Aby je pokonać, osoby na wózkach/ z wózkami mogą skorzystać z pomocy pracowników ochrony. Dzwonek wzywający pomoc znajduje się na ścianie, tuż przy schodach. Bez problemu osoba na wózku/ z wózkiem dostanie się na wyższe kondygnacje, oznaczone w windzie jako 1, 2, 3, 4.

Język migowy

Język migowy. W siedzibie w Szczecinie dwoje pracowników ukończyło I stopień kursu języka migowego i są w trakcie II stopnia szkolenia. W sprawach bardziej skomplikowanych należy złożyć wniosek o usługę tłumacza języka migowego PJM, SJM lub SKOGN. Zobacz więcej

Strefa przewijania

Przewijak dla niemowląt. Miejsce do przewijania niemowląt znajduje się w oznakowanym pomieszczeniu wyposażonym w przewijak, sanitariat,  umywalkę. Klucz do niego można pobrać w sali obsługi interesantów, przy kontuarze. Pomieszczenie z przewijakiem jest wystarczająco duże, by zmieścił się tam również wózek dziecięcy.

Toaleta dla niepełnosprawnych. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze, na lewo od wejścia głównego; klucz do toalety należy pobrać u pracowników ochrony, na prawo od wejścia.


 Koszalin

Podjazd dla wózków

Obsługa klientów odbywa się na parterze.

Język migowy

wniosek o usługę tłumacza języka migowego PJM, SJM lub SKOGN należy złożyć z wyprzedzeniem. Otwórz link do informacji


Pyrzyce

Podjazd dla wózków

Do drzwi wejściowych prowadzi podjazd, który znajduje się po prawej stronie budynku. Na poziomie podwyższonego parteru znajdują się sale obsługi ubezpieczonych.

Parking dla niepełnosprawnych

Przed budynkiem starostwa jest obszerny parking z wyznaczonymi miejscami na pojazdy osób niepełnosprawnych.


  EKUZEuropejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego (EKUZ)
Narodowy Fundusz Zdrowia z myślą o osobach niewidomych i niedowidzących, wprowadził na EKUZ nakładkę w języku Braille'a. Nakładka jest naklejana na rewersie karty, w górnym jej rogu. Dzięki temu osoba niewidoma i niedowidząca może zidentyfikować swój dokument ubezpieczenia. EKUZ z nakładką w języku Braille'a można otrzymać w siedzibie w Szczecinie, w delegaturze w Koszalinie oraz punkcie obsługi w Pyrzycach.

Pies asystaOsoby niepełnosprawne z psami asystującymi
Do budynków można wejść z psem asystującym - otwórz link do informacji