logo

Pilne Opieka zdrowotna w okresie epidemii. Teleporady lekarza rodzinnego i lekarza specjalisty, gdzie leczyć bolący ząb Stan epidemii - dodatkowe ograniczenia w kontaktach z OW w Szczecinie i Koszalinie Telefoniczna Informacja Pacjenta 800-190-590 - tu uzyskasz informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem Co musisz wiedzieć o koronawirusie. Podstawowe środki ochronne przeciwko koronawirusowi wywołującemu COVID-19 Zamknij

Media

Głos Szczeciński. W Zachodniopomorskiem udzielono już ponad 85 tys. teleporad

14.04.2020

- Nasze działania nie ograniczają się tylko do szpitali. Zostały przygotowane rozwiązania, które mają zagwarantować wszystkim placówkom medycznym stabilność w tym trudnym okresie. Na przykład możliwość płatności rat kontraktowych niezależnie od poziomu realizacji świadczeń, czyli wypłacanie placówkom medycznym, które zostały zmuszone do ograniczania dotychczasowej działalności, a nie biorą bezpośredniego udziału w walce z koronawirusem, kwot porównywalnych do tych, które otrzymałyby realizując swój kontrakt w dotychczasowych warunkach. Kolejne działanie to szybsze i częstsze wypłaty na wniosek placówek medycznych. Nawet do czterech razy w miesiącu, przy jednoczesnym maksymalnym skróceniu terminów płatności, czyli bez zbędnej zwłoki.

W Zachodniopomorskiem udzielono już ponad 85 tys. teleporad. Rozmowa z p.o. dyrektora regionalnego NFZ >>>

 

Wszystkie aktualności