logo

Pilne Stan epidemii - dodatkowe ograniczenia w kontaktach z OW w Szczecinie i Koszalinie Telefoniczna Informacja Pacjenta 800-190-590 - tu uzyskasz informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem Co musisz wiedzieć o koronawirusie. Podstawowe środki ochronne przeciwko koronawirusowi wywołującemu COVID-19 Środa z profilaktyką. Cukrzyca Zamknij

Opieka zdrowotna w UE i EFTA

Drukuj

Opieka zdrowotna w UE i EFTA

Jeśli wysyłasz wniosek o EKUZ e-mailem

06.07.2017

Osoby korzystające z możliwości przekazania wniosku o EKUZ drogą mailową, na adres ekuz@nfz.gov.pl, prosimy o zwrócenie uwagi, czy otrzymali Państwo odpowiedź zwrotną, która jest potwierdzeniem odbioru wniosku w Zachodniopomorskim Oddziale NFZ.

Odpowiedź zwrotna pojawia się w skrzynce odbiorczej  nadawcy po prawidłowym, skutecznym  dostarczeniu wniosku pocztą elektroniczną.

W przypadku braku odpowiedzi zwrotnej w skrzynce odbiorczej, należy przeszukać także folder SPAM. Brak odpowiedzi zwrotnej oznacza, że wniosek został nieskutecznie wysłany. W takiej sytuacji wysyłkę wniosku należy ponowić.

Wydział Spraw Świadczeniobiorców ZOW NFZ

Wszystkie aktualności