logo

Pilne Jedziesz do uzdrowiska? Zadzwoń w dwa miejsca! A potem zrób test - nie wcześniej, niż 6 dni przed rozpoczęciem turnusu! Opieka zdrowotna w okresie epidemii. Teleporady lekarza rodzinnego i lekarza specjalisty, gdzie leczyć bolący ząb Stan epidemii - dodatkowe ograniczenia w kontaktach z OW w Szczecinie i Koszalinie Telefoniczna Informacja Pacjenta 800-190-590 - tu uzyskasz informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem Zamknij

Dla świadczeniodawcy

Drukuj

e-recepta

Wystawianie i realizowanie e-recept. Procedura awaryjna i zestaw wzorców informacji dla pacjenta.

05.11.2019

Procedura awaryjna

Z opisu procedury awaryjnej / instrukcji, jak wystawiać i realizować e-recepty w sytuacji braku dostępu do systemu e-zdrowie (P1) pracownicy medyczni / aptekarze dowiedzą się m.in.:

  • czy w razie braku dostępu do systemu e-zdrowie (P1), po 8 stycznia 2020 roku będzie można wystawić receptę w postaci papierowej;
  • w jakiej postaci pacjent musi przedstawić informację o wystawionej e-recepcie i jakie oświadczenie musi złożyć, aby farmaceuta zrealizował e-receptę;
  • w jakim terminie po usunięciu awarii farmaceuta musi wystawić i wysłać Dokument Realizacji Recepty (DRR).

Zestaw wzorców informacji dla pacjenta

Zestaw wzorców 1-stronicowej informacji dla pacjenta, która umożliwi aptekom wywiązanie się z nowego obowiązku wynikającego z OWU.
Apteka jest zobowiązana do umieszczenia w widocznym i łatwo dostępnym miejscu informacji dotyczącej zasad realizacji e-recept, zgodnej ze wzorem udostępnionym przez NFZ.

 Pliki do pobrania:

Wszystkie aktualności