logo

Pilne Opieka zdrowotna w okresie epidemii. Teleporady lekarza rodzinnego i lekarza specjalisty, gdzie leczyć bolący ząb Stan epidemii - dodatkowe ograniczenia w kontaktach z OW w Szczecinie i Koszalinie Telefoniczna Informacja Pacjenta 800-190-590 - tu uzyskasz informacje o postępowaniu w sytuacji podejrzenia zakażenia koronawirusem Co musisz wiedzieć o koronawirusie. Podstawowe środki ochronne przeciwko koronawirusowi wywołującemu COVID-19 Zamknij

Dla pacjenta

Drukuj

Jak się leczyć

Aktualizacja 15.05.2020

  • Z dniem 4 maja 2020r. może zostać wznowione udzielanie świadczeń w zakresie rehabilitacji medycznej, zobacz komunikat NFZ >>>
  • W zakresie badań profilaktycznych należy się kontaktować z placówką medyczną wykonującą badania, zobacz wykaz programów i ich realizatorów >>>
  • Wznowiono szczepienia - zobacz komunikat MZ i GIS
  • Placówki medyczne wznawiają udzielanie świadczeń planowych. Z uwagi na bezpieczeństwo personelu medycznego i pacjentów, świadczenia są poprzedzone kontaktem telefonicznym.
  • Wejście na teren szpitala wiąże się z preselekcją pacjentów. Pozwala ona określić stan zdrowia w kontekście zapobiegania transmisji koronawirusa.  
  • W systemie teleporad udzielane są świadczenia, które nie wymagają osobistego kontaktu pacjenta z personelem medycznym. W ramach teleporady pacjent może otrzymać zalecenia lekarskie, e-receptę, e-zlecenie na wyrób medyczny, e-zwolnienie lekarskie.


Gdzie się leczyć w czasie COVID-19? otwórz >>>

W razie wątpliwości, dzwoń!

Uwaga! Poniżej opisane zasady korzystania z opieki zdrowotnej należy stosować z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z epidemii koronawirusa.

 


Komunikaty