Deklaracja dostępności
Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja Dostępności dotyczy strony Zachodniopomorskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia.
Data publikacji strony internetowej: 30 czerwca 2015 r.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 25 marca 2024 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.
- Występują niepełne opisy alternatywne elementów nietekstowych.
- Występują niejasne cele linków.
- Niektóre zamieszczone pliki w formacie PDF nie są całkowicie dostępne cyfrowo.
- W niektórych przypadkach widoczność wskazania fokusa klawiatury jest niewystarczająca.
- Brak możliwości pełnej obsługi za pomocą klawiatury.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 23 września 2020 r.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 28 marca 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o. Zespół ds. Dostępności Cyfrowej.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, zaproponujemy alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy otrzymasz odmowę realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, możesz złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Anny Marchlewskiej — mailowo dostepnosc@nfz-szczecin.pl lub telefonicznie 914251148.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż mailem na adres kancelaria@nfz-szczecin.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki, ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin
- Miejsca parkingowe dla klientów z niepełnosprawnością
- Sala obsługi klientów – wysoki parter
- Dzwonek przy drzwiach wejściowych oraz przy wyjściu z windy
- Podjazd dla wózka inwalidzkiego
- Szerokie, bezprogowe wejście
- Możliwość wejścia z psem asystującym
- W poczekalni krzesło dla osób z wagą powyżej 150 kg
- Winda z oznakowaniem Braille'a
- Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
- Pokój do rozmów z klientami w sprawach wymagających zapewnienia poufności
Delegatura w Koszalinie, ul. Wł. Andersa 34, 75-626 Koszalin
- Miejsca parkingowe dla klientów z niepełnosprawnością
- Sala obsługi klientów na parterze
- Szerokie, bezprogowe wejście do sali obsługi
- Duża poczekalnia, szerokie korytarze
- Pokój: dla opiekuna z dzieckiem oraz do rozmów z klientami w sprawach wymagających zapewnienia intymności
- W poczekalni stanowisko z obniżonym blatem
- W poczekalni krzesło dla osób z wagą powyżej 150 kg
- Możliwość wejścia z psem asystującym
- Winda z oznakowaniem Braille'a
- Automatycznie rozsuwane drzwi wejściowe
- Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
Punkt Obsługi Klientów w Szczecinie, ul. Citroena 2, 70-769 Szczecin
- Miejsca parkingowe dla klientów z niepełnosprawnością
- Sala obsługi klientów na parterze
- Podjazd dla wózka inwalidzkiego
- Możliwość wejścia z psem asystującym
- W poczekalni krzesło dla osób z wagą powyżej 150 kg
- Szerokie, bezprogowe wejście
- Automatycznie rozsuwane drzwi wejściowe
- Toaleta dla osób z niepełnosprawnością
- Kącik małego klienta
- Pokój dla opiekuna z dzieckiem
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
We wszystkich lokalizacjach zapewniamy:
- system kolejkowy z przywoływaniem głosowym oraz wyświetlaczem numerów kolejkowych
- pętle indukcyjne stanowiskowe
- usługę tłumacza języka migowego online
W siedzibie przy ulicy Arkońskiej 45 w Szczecinie umieściliśmy 2 znaczniki Totupoint ułatwiające dotarcie do drzwi wejściowych (na początku biegu schodów na taras i nad głównymi drzwiami wejściowymi).