logo

Pilne Zachodniopomorskie: SzczepimySię! Szczepienie na Netto Arenie – zamiast w szpitalu na Pomorzanach Szczepienie przeciwko COVID-19 - ważne informacje Ministerstwa Zdrowia 989 - całodobowa infolinia Narodowego Programu Szczepień przeciw COVID-19 Zamknij

Dla pacjenta

Drukuj

Dla pacjenta

Czerwona strefa - ograniczenie dostępności Sal Obsługi Klientów ZOW NFZ

19.02.2021

Od 1 lutego 2021r. została wznowiona obsługa klientów w Delegaturze ZOW NFZ w Koszalinie.

Obsługa w siedzibie ZOW NFZ w Szczecinie, Koszalinie i Pyrzycach dotyczy tylko sytuacji niezbędnej dla zabezpieczenia potrzeb w zakresie

  • pilnych zleceń na wyroby medyczne (takie jak np. pieluchy, cewniki, poduszki i materace przeciwodleżynowe)  oraz
  • potwierdzania Profilu Zaufanego w celu uzyskania dostępu do Internetowego Konta Pacjenta, przez które m.in. można zapisać się na szczepienia przeciw Covid-19 (Szczecin, Koszalin, Pyrzyce).

Od 1 stycznia 2021r. obowiązują nowe wzory na wzory zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne oraz zlecenia naprawy wyrobu medycznego. Kontakt telefoniczny w sprawie zleceń: Szczecin 91 425 7276, Koszalin 91 425 72 71; Pyrzyce 91 425 7298.

Uzdrowiska zawiesiły czasowo swoją działalność  >>>

W salach obsługi ZOW NFZ do odwołania:

  • wystawiono skrzynki podawcze, do których można składać dokumenty
  • zawieszono realizację usług Punktu Podawczego (działalność tylko w trybie awaryjnym).

OBSŁUGA ŚWIADCZENIODAWCÓW: dane do kontaktu znajdują się w SZOI

W celu załatwienia spraw polecamy kontakt telefoniczny, e-mailowy lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty:

Adresy do tradycyjnej korespondencji:

 Zachęcamy do korzystania z Telefonicznej Infolinii Pacjenta 800 190 590  

O przywróceniu działalności sal obsługi klientów poinformujemy Państwa w odrębnym komunikacie.

Wszystkie aktualności