Drukuj

Dla pacjenta

Obsługa telefoniczna w Zachodniopomorskim Oddziale NFZ

13.11.2018

aktualizacja 02.04.2021

Dzwoniąc na TIP - Telefoniczną Informację Pacjenta,
można uzyskać informacje dotyczące m.in. :

  • danych teleadresowych placówek medycznych i gabinetów mających umowę z NFZ,
  • danych teleadresowych placówek NFZ,
  • zasad korzystania z podstawowej opieki zdrowotnej,
  • zasad i miejsc udzielania pomocy medycznej w nocy, weekendy i święta,
  • zasad udzielania świadczeń i funkcjonowania systemu powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego,
  • dokumentów potwierdzających prawo do świadczeń,  systemu e-WUŚ, wysokości składki, zasad uzyskania Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego,
  • zasad koordynacji systemów zabezpieczenia zdrowotnego w krajach Unii Europejskiej,
  • zasad korzystania i miejsc wykonywania świadczeń w ramach programów profilaktycznych finansowanych przez NFZ.

Telefoniczna Informacja Pacjenta
800 190 590
działa w trybie całodobowym oraz niedzielę i święta

 

źródło - Biuro Komunikacji Społecznej NFZ 

Połączenia z zagranicy

Osoby, które dzwonią na numer TIP 800 190 590 z zagranicy uprzejmie informujemy, że Narodowy Fundusz Zdrowia nie blokuje żadnych połączeń. W razie problemu z dodzwonieniem się na TIP, należy się skontaktować ze swoim operatorem telefonii, by wyjaśnić sytuację.
Zachęcamy także do korzystania z informacji publikowanych na stronie internetowej Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ, w zakładce Dla Pacjenta - otwórz link

Biuro Prasowe ZOW NFZ
 

 

Wszystkie aktualności