Drukuj
Dla pacjenta
Obsługa telefoniczna w Zachodniopomorskim Oddziale NFZ
13.11.2018
aktualizacja 02.04.2021
Dzwoniąc na TIP - Telefoniczną Informację Pacjenta,
można uzyskać informacje dotyczące m.in. :
- danych teleadresowych placówek medycznych i gabinetów mających umowę z NFZ,
- danych teleadresowych placówek NFZ,
- zasad korzystania z podstawowej opieki zdrowotnej,
- zasad i miejsc udzielania pomocy medycznej w nocy, weekendy i święta,
- zasad udzielania świadczeń i funkcjonowania systemu powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego,
- dokumentów potwierdzających prawo do świadczeń, systemu e-WUŚ, wysokości składki, zasad uzyskania Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego,
- zasad koordynacji systemów zabezpieczenia zdrowotnego w krajach Unii Europejskiej,
- zasad korzystania i miejsc wykonywania świadczeń w ramach programów profilaktycznych finansowanych przez NFZ.
Telefoniczna Informacja Pacjenta
800 190 590
działa w trybie całodobowym oraz niedzielę i święta
źródło - Biuro Komunikacji Społecznej NFZ
Połączenia z zagranicy
Osoby, które dzwonią na numer TIP 800 190 590 z zagranicy uprzejmie informujemy, że Narodowy Fundusz Zdrowia nie blokuje żadnych połączeń. W razie problemu z dodzwonieniem się na TIP, należy się skontaktować ze swoim operatorem telefonii, by wyjaśnić sytuację.
Zachęcamy także do korzystania z informacji publikowanych na stronie internetowej Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ, w zakładce Dla Pacjenta - otwórz link
Biuro Prasowe ZOW NFZ
Wszystkie aktualności