logo

Pilne TPK - Teleplatforma Pierwszego Kontaktu - Twoja pomoc medyczna wieczorem, w nocy i całodobowo w dni wolne od pracy Zobacz, jak zarejestrować się na szczepienie! Rejestracja poszczególnych grup wiekowych Czekasz na szczepienie w punkcie szczepień? Pamiętaj o dystansie i maseczkach Zgłoś się na szczepienie przez formularz – zostaniesz sprawniej obsłużony Zamknij

Dla pacjenta

Drukuj

Dla pacjenta

Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją

23.02.2021

Ta choroba może dotknąć każdego człowieka. Bez względu na płeć, wiek czy status społeczny. Często rozwija się latami, powoli odbierając radość życia. Jest przyczyną cierpień psychicznych i negatywnie wpływa na zdolność do wykonywania nawet najprostszych codziennych czynności. Bywa, że prowadzi do zniszczenia relacji z rodziną i przyjaciółmi, niezdolności do pracy zarobkowej.

Jednym z najlepszych, zależnych od nas samych, sposobów zapobiegania, a także leczenia depresji i zaburzeń nastroju, jest ... chodzenie. Spacery i szybki marsz to rodzaj wysiłku, który jest najbardziej uniwersalny, niewymagający szczególnych umiejętności ani nakładów finansowych, a przynoszący przy tym wymierne efekty.

Światowa Organizacja Zdrowia rekomenduje dla osób chorujących na depresję aktywność fizyczną trwającą ok. 45 minut 3 razy w tygodniu.

Zespół Komunikacji Społecznej

 

 

Wszystkie aktualności