Drukuj

Dla pacjenta

Zasady obsługi Klientów w delegaturze Narodowego Funduszu Zdrowia w Koszalinie

14.09.2021

10 września 2021 roku otwarta została nowa siedziba Delegatury Zachodniopomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Koszalinie.
Mieści się ona w Delegaturze Urzędu Wojewódzkiego. W związku z ograniczeniami w przyjmowaniu interesantów, uprzejmie informujemy o konieczności umówienia terminu wizyty pod numerem telefonu 785-251-597.
Prosimy także o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w salach obsługi

Usługi realizowane w sali obsługi Delegatury ZOW NFZ w Koszalinie:

  •     wydawanie EKUZ
  •     rejestracja wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne
  •     obsługa formularzy UE/EFTA
  •     ubezpieczenie dobrowolne
  •     przyjmowanie skarg i wniosków
  •     wyjaśnianie statusów ubezpieczeniowych (eWUŚ)
  •     przyjmowanie wniosków na leczenie uzdrowiskowe
  •     potwierdzanie Profilu Zaufanego do IKP

W przypadku PILNYCH zleceń na zaopatrzenie w wyroby medyczne, prosimy o kontakt pod numerem 785-251-597. Po zweryfikowaniu zlecenia przez pracownika delegatury, sprawa zostanie załatwiona ”od ręki”.

Skrzynka podawcza w holu urzędu służy:

  • jako punkt kancelaryjny
  • przyjmowaniu wniosków na leczenie uzdrowiskowe
  • przyjmowaniu wniosków/ spraw niewymagających osobistego udziału Klienta

Kontakt e-mailowy z Delegaturą ZOW NFZ: e-mail: koszalin@nfz-szczecin.pl

Godziny otwarcia urzędu: poniedziałek-piątek 8.00-16.00

Zapraszamy!

Wszystkie aktualności