Dla pacjenta
Zachęcamy Państwa do korzystania z Punktu Obsługi Klientów NFZ, zlokalizowanego w Szczecinie przy ul. Citroëna 2
Zachęcamy Państwa do korzystania z Punktu Obsługi Klientów NFZ, zlokalizowanego w Szczecinie (Zdrojach) przy ul. Citroëna 2 (parter siedziby ZUS).
Dlaczego POK?
1. Pełny pakiet usług, analogiczny do Sali Obsługi Klientów przy ul. Arkońskiej:
- wydawanie EKUZ
- ubezpieczenie dobrowolne
- przyjmowanie wniosków na leczenie uzdrowiskowe
- rejestracja wniosków na wyroby medyczne
- obsługa formularzy UE/EFTA
- wyjaśnianie statusów ubezpieczeniowych (eWUŚ)
- potwierdzanie Profilu Zaufanego do IKP
2. Bardzo krótki czas oczekiwania na obsługę ze względu na mniejszą ilość klientów.
3. Możliwość wyjaśnienia w jednym budynku wszystkich zagadnień związanych z ubezpieczeniem (NFZ, ZUS).
4. Budynek dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
5. Łatwy dojazd:
- szybki tramwaj (linie 8, 2, 7 – przystanek Jaśminowa ZUS)
- autobus miejski (linie 64, 65, 66, 73, 79, 84, 93, B – przystanek Jaśminowa ZUS)
- pociąg PKP (dworzec Szczecin Zdroje w odległości 1 km od ul. Citroëna)
- auto - bez konieczności pokonywania trasy na ul. Arkońską, prowadzącej przez centrum miasta (ominięcie korków drogowych)
6. ZUS przy u. Citroëna 2 w Szczecinie gwarantuje:
- 3 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością
- 8 miejsc parkingowych dla klientów ZUS
- 106 miejsc parkingowych ogólnodostępnych
Godziny pracy POK
poniedziałek 8.00 - 16.00
wtorek - piątek 8.00 - 15.00
(pobieranie biletów: poniedziałek od 8.00 do 15.50; wtorek – piątek od 8.00 do 14.50)
Źródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki ZOW NFZ
Wszystkie aktualności