Dla pacjenta
Podziękowanie dla Klientów Sali Obsługi Klientów ZOW NFZ
Szanowni Państwo, drodzy Klienci,
zbliża się koniec roku, a wraz z nim czas podsumowań. Latem zaprosiliśmy Państwa do oceny naszej pracy
w Sali Obsługi Klientów (SOK) przy ulicy Arkońskiej 45 w Szczecinie, w formie anonimowej ankiety. Przez miesiąc każdy z Państwa, obsłużony bezpośrednio w SOK, miał okazję porozmawiać z ankieterką z firmy badania rynku PBS Sp. z o.o., wyrazić swoją opinię, podzielić się uwagami i wypełnić anonimowy kwestionariusz.
Jedenaście pytań kwestionariuszowych opierało się na parametrach oceny satysfakcji klientów, takich jak:
- postawa wobec klienta, czyli uprzejmość, życzliwość
- komunikatywność, czyli wyczerpujący i zrozumiały przekaz
- sprawność obsługi, czyli krótki czas oczekiwania i obsługi
- kompetencje merytoryczne pracowników
Niedawno otrzymaliśmy z Centrali NFZ podsumowanie ankiety.
Czujemy się zaszczyceni i wyróżnieni Państwa opiniami na temat jakości obsługi bezpośredniej w naszej siedzibie. Ocenili Państwo bardzo wysoko wszystkie parametry satysfakcji, dając nam najwyższe z możliwych not. Cieszy nas bardzo, że codzienny trud daje tak pozytywne efekty, że są Państwo zadowoleni i satysfakcjonują Państwa standardy naszej obsługi.
Nie ukrywamy, że satysfakcja Klientów jest dla nas najważniejszym celem. Zajęcie pierwszego miejsca pośród wszystkich Sal Obsługi Klientów NFZ przyniosło nam wielką dumę i dodało skrzydeł.
Pracownicy
Wydziału Obsługi Klientów i Profilaktyki
Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ