Drukuj

Aktualności dla pacjenta

Zachęcamy Państwa do korzystania z Punktu Obsługi Klientów NFZ, zlokalizowanego w Szczecinie przy ul. Citroëna 2

23.01.2023

Zachęcamy Państwa do korzystania z Punktu Obsługi Klientów NFZ, zlokalizowanego w Szczecinie przy ul. Citroëna 2 (parter siedziby ZUS).

Dlaczego POK?

1. Pełny pakiet usług, analogiczny do Sali Obsługi Klientów przy ul. Arkońskiej:

  • wydawanie EKUZ
  • ubezpieczenie dobrowolne
  • przyjmowanie wniosków na leczenie uzdrowiskowe
  • rejestracja wniosków na wyroby medyczne
  • obsługa formularzy UE/EFTA
  • wyjaśnianie statusów ubezpieczeniowych (eWUŚ)
  • potwierdzanie Profilu Zaufanego do IKP

2. Bardzo krótki czas oczekiwania na obsługę ze względu na mniejszą ilość klientów.

3. Możliwość wyjaśnienia w jednym budynku wszystkich zagadnień związanych z ubezpieczeniem (NFZ, ZUS).

4. Budynek dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

5. Łatwy dojazd:

  • szybki tramwaj (linie 8, 2, 7 – przystanek Jaśminowa ZUS)
  • autobus miejski (linie 64, 65, 66, 73, 79, 84, 93, B – przystanek Jaśminowa ZUS)
  • pociąg PKP (dworzec Szczecin Zdroje w odległości 1 km od ul. Citroëna)
  • auto - bez konieczności pokonywania trasy na ul. Arkońską, prowadzącej przez centrum miasta (ominięcie korków drogowych)

6. ZUS przy u. Citroëna 2 w Szczecinie gwarantuje:

  • 3 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością
  • 8 miejsc parkingowych dla klientów ZUS
  • 106 miejsc parkingowych ogólnodostępnych

Godziny pracy POK
poniedziałek 8.00 - 16.00
wtorek - piątek 8.00 - 15.00
(pobieranie biletów: poniedziałek od 8.00 do 15.50; wtorek – piątek od 8.00 do 14.50)

Źródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki ZOW NFZ

Wszystkie aktualności