Drukuj
eZWM
Dotyczy korespondencji mailowej kierowanej do ZOW NFZ w sprawie zleceń na wyroby medyczne
26.11.2021
Uprzejmie informujemy, że kierowana do ZOW NFZ na adres e-mail: przedmioty@nfz-szczecin.pl korespondencja dotycząca zleceń na wyroby medyczne, powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację pacjenta i jego sprawy, oraz identyfikację nadawcy maila.
Korespondencja mailowa powinna zawierać następujące informacje:
- Zakres wnoszonej sprawy, np.: Proszę o wycofanie/anulowanie/potwierdzenie zlecenia, za jaki miesiąc - w przypadku wycofania pobrania o anulowanie zlecenia …. );
- Przyczyna wniesienia sprawy, np.: Zlecenie zostało wystawione przez innego lekarza;
- Numer zlecenia oraz imię i nazwisko pacjenta, którego zlecenie dotyczy;
- Imię i nazwisko pracownika wysyłającego maila oraz nazwę firmy, w której jest zatrudniony/którą reprezentuje.
Informujemy, że brak wskazanych wyżej informacji uniemożliwia obsługę zgłoszenia i rodzi konieczność uzupełnienia złożonego przez Państwa wniosku.
Źródło: Delegatura ZOW NFZ w Koszalinie