Drukuj

Dla świadczeniodawcy

Dotyczy korespondencji mailowej kierowanej do ZOW NFZ w sprawie zleceń na wyroby medyczne

26.11.2021

Uprzejmie informujemy, że kierowana do ZOW NFZ na adres e-mail: przedmioty@nfz-szczecin.pl korespondencja dotycząca zleceń na wyroby medyczne, powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację pacjenta i jego sprawy, oraz identyfikację nadawcy maila.

Korespondencja mailowa powinna zawierać następujące informacje:

  1. Zakres wnoszonej sprawy, np.: Proszę o wycofanie/anulowanie/potwierdzenie zlecenia, za jaki miesiąc - w przypadku wycofania pobrania o anulowanie zlecenia …. );
  2. Przyczyna wniesienia sprawy, np.: Zlecenie zostało wystawione przez innego lekarza;
  3. Numer zlecenia oraz imię i nazwisko pacjenta, którego zlecenie dotyczy;
  4. Imię i nazwisko pracownika wysyłającego maila oraz nazwę firmy, w której jest zatrudniony/którą reprezentuje.

Informujemy, że brak wskazanych wyżej informacji uniemożliwia obsługę zgłoszenia i rodzi konieczność uzupełnienia złożonego przez Państwa wniosku.


Źródło: Delegatura ZOW NFZ w Koszalinie
 

Wszystkie aktualności