Obsługa Klientów
Obsługa klientów Zachodniopomorskiego OW NFZ
28 lutego 2022 r. przywracamy w pełnym zakresie działalność Sal Obsługi Klientów w siedzibie głównej, Delegaturze oraz Punkcie Obsługi Klientów Zachodniopomorskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia:
- w Sali Obsługi Klientów Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ w Szczecinie
71-470 Szczecin
ul. Arkońska 45
Godziny pracy urzędu: poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00
(pobieranie biletów w godz. od 8.00 do 15.50)
- w Delegaturze ZOW NFZ w Koszalinie
75-626 Koszalin
ul. Andersa 34
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek 8.00 - 18.00
wtorek - piątek 8.00 - 16.00
(pobieranie biletów w godz. od 7.50 do 15.50)
- w Punkcie Obsługi Klientów w Szczecinie
70-769 Szczecin
ul. Andre Citroëna 2
(parter siedziby ZUS)
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek 8.00 - 16.00
wtorek - piątek 8.00 - 15.00
(pobieranie biletów: poniedziałek od 8.00 do 15.50; wtorek – piątek od 8.00 do 14.50 )
Sprawy, które można u nas załatwić:
- uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
- potwierdzić Profil Zaufany;
- podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
- zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
- potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
- uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia
Przed wejściem pozostaje skrzynka podawcza, w której będą Państwo mogli zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do sali obsługi klientów.
Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.
E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania. Więcej informacji znajdziesz na stronie Centrali NFZ, w zakładce Aktualności.
W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta, dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590.
Wszystkie aktualności