Drukuj

Obsługa Klientów

Obsługa klientów Zachodniopomorskiego OW NFZ

13.01.2023

28 listopada 2022 r. zmieniono godziny pracy Sali Obsługi Klientów w siedzibie głównej ZOW NFZ (ul. Arkońska 45, 71-470 Szczecin):

Sala Obsługi Klientów ZOW NFZ w Szczecinie
poniedziałek – 8.00 – 18.00

(pobieranie biletów na Sali Obsługi w godz. od 8.00 do 17.50)
wtorek – piątek – 8.00 – 16.00
(pobieranie biletów na Sali Obsługi w godz. od 8.00 do 15.50)

Godziny pracy Delegatury ZOW NFZ w Koszalinie i Punktu Obsługi Klientów NFZ w Szczecinie pozostają bez zmian:

  • Delegatura ZOW NFZ w Koszalinie
    75-626 Koszalin
    ul. Andersa 34
    Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek 8.00 - 18.00
    (pobieranie biletów w godz. od 7.50 do 17.50)
    wtorek - piątek 8.00 - 16.00
    (pobieranie biletów w godz. od 7.50 do 15.50)
  • Punkt Obsługi Klientów w Szczecinie
    70-769 Szczecin
    ul. Andre Citroëna 2
    (parter siedziby ZUS)
    Godziny pracy urzędu:
    poniedziałek 8.00 - 16.00
    (pobieranie biletów w godz. od 8.00 do 15.50)
    wtorek - piątek 8.00 - 15.00
    (pobieranie biletów w godz. od 8.00 do 14.50)

Sprawy, które można u nas załatwić:

  • uzyskać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ;
  • potwierdzić Profil Zaufany;
  • podpisać umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne;
  • zweryfikować ubezpieczenie zdrowotne;
  • potwierdzić zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne;
  • uzyskać podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ, w tym o leczeniu uzdrowiskowym, Narodowym Programie Szczepień i aktualnych wytycznych związanych z zapisem na szczepienia

Przed wejściem pozostaje skrzynka podawcza, w której będą Państwo mogli zostawić korespondencję, bez konieczności wchodzenia do sali obsługi klientów.

Zachęcamy również do kontaktu z nami, bez wychodzenia z domu, za pomocą usługi e-Doradca NFZ.

E-doradca NFZ, to bezpłatna usługa, która umożliwia konsultację z pracownikiem oddziału NFZ przez wideo-spotkanie za pomocą ogólnodostępnej aplikacji Microsoft Teams. Wystarczy kliknąć w link, wybrać swój oddział wojewódzki Funduszu, dogodny termin, godzinę i temat spotkania. Więcej informacji znajdziesz na stronie Centrali NFZ, w zakładce Aktualności.

W sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia skorzystaj z Telefonicznej Informacji Pacjenta, dostępnej pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590.

Wszystkie aktualności