Drukuj

Obsługa Klientów

Obsługa klientów Zachodniopomorskiego OW NFZ

11.09.2023

Obsługa klientów w Sali Obsługi Klientów w siedzibie głównej, Delegaturze oraz Punkcie Obsługi Klientów Zachodniopomorskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (ZOW NFZ):

  • Sala Obsługi Klientów ZOW NFZ w Szczecinie
    Adres: ul. Arkońska 45
    71-470 Szczecin
    e-mail: kancelaria@nfz-szczecin.pl
  • Delegatura ZOW NFZ w Koszalinie
    Adres: ul. Andersa 34
    75-626 Koszalin
    e-mail: koszalin@nfz-szczecin.pl
  • Punkt Obsługi Klientów ZOW NFZ w Szczecinie-Zdrojach
    Adres: ul. Andre Citroëna 2
    (parter siedziby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych)
    70-769 Szczecin
    e-mail: kancelaria@nfz-szczecin.pl

KONTAKT: kliknij w link

Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze.

Sala Obsługi Klientów w Szczecinie i Delegatura w Koszalinie:

- w poniedziałki od 8:00 do 18:00

- od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00

Punkt Obsługi Klientów

- w poniedziałki od 8:00 do 16:00

- od wtorku do piątku od 8:00 do 15:00

Sprawy, które możesz u nas załatwić:

  • uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ
  • potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP
  • podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne
  • zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne
  • potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne
  • dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ,
    w tym o leczeniu uzdrowiskowym

Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia
w placówkach NFZ.

Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:

  • e-Doradca NFZ (kliknij w link)
  • kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP
  • kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta - 800 190 590

Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia w Sali Obsługi Klientów Zachodniopomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ przy ulicy Arkońskiej 45
w Szczecinie.

Na stanowisku:

  • doradca klienta:
    • udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
    • doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
  • dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą

Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia

Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:

  • uzupełnij formularz na stronie internetowej oddziału (kliknij w link) lub
  • zadzwoń pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.

 

Wszystkie aktualności