Obsługa Klientów
Obsługa klientów Zachodniopomorskiego OW NFZ
Obsługa klientów w Sali Obsługi Klientów w siedzibie głównej, Delegaturze oraz Punkcie Obsługi Klientów Zachodniopomorskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia (ZOW NFZ):
- Sala Obsługi Klientów ZOW NFZ w Szczecinie
Adres: ul. Arkońska 45
71-470 Szczecin
e-mail: kancelaria@nfz-szczecin.pl - Delegatura ZOW NFZ w Koszalinie
Adres: ul. Andersa 34
75-626 Koszalin
e-mail: koszalin@nfz-szczecin.pl - Punkt Obsługi Klientów ZOW NFZ w Szczecinie-Zdrojach
Adres: ul. Andre Citroëna 2
(parter siedziby Zakładu Ubezpieczeń Społecznych)
70-769 Szczecin
e-mail: kancelaria@nfz-szczecin.pl
KONTAKT: kliknij w link
Jesteśmy dla Państwa dostępni we wszystkie dni robocze.
Sala Obsługi Klientów w Szczecinie i Delegatura w Koszalinie:
- w poniedziałki od 8:00 do 18:00
- od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00
Punkt Obsługi Klientów
- w poniedziałki od 8:00 do 16:00
- od wtorku do piątku od 8:00 do 15:00
Sprawy, które możesz u nas załatwić:
- uzyskasz Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ
- potwierdzisz Profil Zaufany oraz dostaniesz informacje o Internetowym Koncie Pacjenta oraz aplikacji moje IKP
- podpiszesz umowę o dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne
- zweryfikujesz ubezpieczenie zdrowotne
- potwierdzisz zlecenie na zaopatrzenie w wyroby medyczne
- dostaniesz podstawowe informacje w sprawach związanych z działalnością NFZ,
w tym o leczeniu uzdrowiskowym
Zapraszamy do osobistego kontaktu z pracownikami Narodowego Funduszu Zdrowia
w placówkach NFZ.
Dla wygody i komfortu naszych klientów istnieją również alternatywne formy kontaktu:
- e-Doradca NFZ (kliknij w link)
- kontakt listowny oraz poprzez skrzynkę ePUAP
- kontakt telefoniczny z Telefoniczną Informacją Pacjenta - 800 190 590
Zachęcamy do odwiedzania stanowiska ds. profilaktyki i promocji zdrowia w Sali Obsługi Klientów Zachodniopomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ przy ulicy Arkońskiej 45
w Szczecinie.
Na stanowisku:
- doradca klienta:
- udziela informacji o programach profilaktycznych realizowanych przez Fundusz
- doradza, jak się do nich zgłosić i z nich skorzystać
- dostępny jest samoobsługowy Kiosk Profilaktyczny – w nim wykonasz najważniejsze pomiary medyczne, a wyniki omówisz z doradcą
Więcej informacji o stanowisku ds. profilaktyki i promocji zdrowia
Umów się już dziś na konsultację i pomiary w sali obsługi klientów swojego oddziału:
- uzupełnij formularz na stronie internetowej oddziału (kliknij w link) lub
- zadzwoń pod numer Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590.
Wszystkie aktualności