Drukuj

Obsługa Klientów

„Cicha godzina” w Zachodniopomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ

17.05.2022

(aktualizacja komunikatu opublikowanego 01.04.20222)

Potrzebujesz spokoju i wyciszenia w czasie załatwiania spraw w sali obsługi klientów NFZ?

Odwiedź nas w czasie „Cichej godziny” w obsłudze.

„Cicha godzina” to czas ograniczenia bodźców wzrokowych i słuchowych, których nadmierne natężenie jest szczególnie uciążliwe dla osób w spektrum autyzmu.

Przyjdź we wtorek między 14.00 a 15.00

W każdy wtorek od 14.00 do 15.00

  • w siedzibie głównej Zachodniopomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Szczecinie
  • w Delegaturze ZOW NFZ w Koszalinie

panują specjalne warunki. Światła są wygaszone lub przyciemnione, a telefony i komunikaty głosowe wyciszone. Rozmowy są prowadzone – zarówno przez pracowników, jak i klientów – w sposób cichy i niezakłócający spokoju.

Zarezerwuj dłuższą „cichą” wizytę

Osoby ze szczególnymi potrzebami oraz ich opiekunowie mogą także skorzystać z wydłużonego, 30-minutowego czasu obsługi w odizolowanym, wyciszonym pomieszczeniu. Zarezerwuj taką wizytę w swoim oddziale wojewódzkim NFZ. Możesz to zrobić przez:


Wszystkie aktualności