Obsługa Klientów
„Cicha godzina” w Zachodniopomorskim Oddziale Wojewódzkim NFZ
(aktualizacja komunikatu opublikowanego 01.04.2022)
Potrzebujesz spokoju i wyciszenia w czasie załatwiania spraw w sali obsługi klientów NFZ?
Odwiedź nas w czasie „Cichej godziny” w obsłudze.
„Cicha godzina” to czas ograniczenia bodźców wzrokowych i słuchowych, których nadmierne natężenie jest szczególnie uciążliwe dla osób w spektrum autyzmu.
Przyjdź we wtorek między 14.00 a 15.00
W każdy wtorek od 14.00 do 15.00
- w siedzibie głównej Zachodniopomorskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Szczecinie
- w Delegaturze ZOW NFZ w Koszalinie
panują specjalne warunki. Światła są wygaszone lub przyciemnione, a telefony i komunikaty głosowe wyciszone. Rozmowy są prowadzone – zarówno przez pracowników, jak i klientów – w sposób cichy i niezakłócający spokoju.
Zarezerwuj dłuższą „cichą” wizytę
Osoby ze szczególnymi potrzebami oraz ich opiekunowie mogą także skorzystać z wydłużonego, 30-minutowego czasu obsługi w odizolowanym, wyciszonym pomieszczeniu. Zarezerwuj taką wizytę w swoim oddziale wojewódzkim NFZ. Możesz to zrobić przez:
- stronę internetową (kliknij poniżej w przycisk „Zarezerwuj wizytę”)
- telefon – zadzwoń na numer 800-190-590 (Telefoniczna Informacja Pacjenta).