Drukuj

Obsługa Klientów

Tłumacz języka migowego online

12.04.2022

Bezpłatna usługa tłumacza języka migowego w NFZ 
Zapraszamy osoby głuche lub słabosłyszące do skorzystania z pomocy tłumacza języka migowego online. Skorzystanie z usługi jest bezpłatne i nie wymaga wcześniejszego umawiania się na wizytę.
Na drzwiach wejściowych lub na stanowisku obsługi klienta znajduje się naklejka z piktogramem, symbolizującym język migowy:

https://pzgomaz.com/#!/notLogged?customer=NFZ_Zachodniopomorski

Jak można skorzystać z tłumacza

Z usługi tłumacza języka migowego online możesz skorzystać na dwa sposoby:

  • bezpośrednio
    Zgłoś się ze swoją sprawą do siedziby NFZ.
    Doradca klienta w NFZ (za pośrednictwem komputera z kamerą) połączy się z tłumaczem języka migowego. Tłumacz będzie pośredniczył w rozmowie między Tobą a doradcą klienta w NFZ. Rozmowa odbywa się w czasie rzeczywistym.
  • zdalnie
    Jeżeli masz w domu sprzęt komputerowy (komputer PC, laptop, tablet) wyposażony w kamerę oraz podłączenie do internetu, skorzystaj z usługi, nie wychodząc z domu.
    Kliknij w ikonę

    https://pzgomaz.com/#!/notLogged?customer=NFZ_Zachodniopomorski

Połączysz się z tłumaczem języka migowego.
Tłumacz skontaktuje się z NFZ i będzie pośredniczył w rozmowie między Tobą a doradcą klienta.

Gdzie jest dostępny tłumacz
W placówkach Zachodniopomorskiego OW NFZ:

  • Szczecin
    • Sala Obsługi Klientów w Siedzibie Oddziału: ul. Arkońska 45
    • Punkt Obsługi Klientów: ul. Andre Citroëna 2
  • Koszalin
    • Sala Obsługi Klientów w Delegaturze Oddziału: ul. Władysława Andersa 34


Podstawa prawna
:

Wszystkie aktualności