Drukuj

Obsługa Klientów

Uwaga! Zmiana w funkcjonowaniu Punktu Obsługi Klientów Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ przy ul. Citroena 2 w Szczecinie

23.06.2025

Od 1 lipca 2025 r. do 31 sierpnia 2025 r. obsługa klientów w Punkcie Obsługi Klientów Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ przy ul. Citroena 2 w Szczecinie będzie odbywać się wyłącznie:

  • w poniedziałek od godz. 9.00 do godz. 17.00 (pobieranie biletów od godz. 9.00 do godz. 16.30).

W pozostałe dni tygodnia zapraszamy do Sali Obsługi Klientów w głównej siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ przy ul. Arkońskiej 45 w Szczecinie w godzinach:

  • w poniedziałek od godz. 8.00 do godz. 18.00 (pobieranie biletów od godz. 8.00 do godz. 17.30),
  • od wtorku do piątku od godz. 8.00 do godz. 16.00 (pobieranie biletów od godz. 8.00 do godz. 15.30).

Prosimy pamiętać o możliwości skorzystania z:

Źródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki

 

Wszystkie aktualności