Drukuj
Obsługa Klientów
Uwaga! Zmiana w funkcjonowaniu Punktu Obsługi Klientów Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ przy ul. Citroena 2 w Szczecinie
23.06.2025
Od 1 lipca 2025 r. do 31 sierpnia 2025 r. obsługa klientów w Punkcie Obsługi Klientów Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ przy ul. Citroena 2 w Szczecinie będzie odbywać się wyłącznie:
- w poniedziałek od godz. 9.00 do godz. 17.00 (pobieranie biletów od godz. 9.00 do godz. 16.30).
W pozostałe dni tygodnia zapraszamy do Sali Obsługi Klientów w głównej siedzibie Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ przy ul. Arkońskiej 45 w Szczecinie w godzinach:
- w poniedziałek od godz. 8.00 do godz. 18.00 (pobieranie biletów od godz. 8.00 do godz. 17.30),
- od wtorku do piątku od godz. 8.00 do godz. 16.00 (pobieranie biletów od godz. 8.00 do godz. 15.30).
Prosimy pamiętać o możliwości skorzystania z:
- rezerwacji wizyty w ZOW NFZ przez Internet,
- spotkania on-line z e-Doradcą NFZ,
- całodobowej, bezpłatnej infolinii NFZ: 800 190 590.
Źródło: Wydział Obsługi Klientów i Profilaktyki
Wszystkie aktualności